weer thuis - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Familie Jong - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Familie Jong - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: Amber

Blijf op de hoogte en volg Familie Jong

02 September 2014 | Nederland, IJsselstein

Ik vond de reis heel leuk en spectaculair, met name de wildparken en hoe de mensen in Mozambique leven. Wel was het jammer dat het vroeg donker werd en soms moesten we wat lang in de auto zitten. We hebben 4000 km gereden en 2 lekke banden gehad, de tweede op de laatste dag. Papa wist de band in een kwartier te verwisselen.
Toen we thuis kwamen was ik moe van het vliegen in de nacht en moest wennen aan Nederland. Wat een donkere lucht en veel regen en weinig zon. Ook weer wennen aan wat later naar bed, later op staan. En over een paar dagen ga ik naar de middelbare school en dat vind ik heel spannend.

• 02 September 2014 - 22:09

Hans Verkleij:

Welkom weer thuis,
    Jullie zullen wel moeten wennen in dit georganiseerde land. Jullie kunnen trots zijn op zo'n mooie ervaring. Deze reis zal wel jaren op je netvlies blijven staan. Misschien leuk om met de auto nog eens een onverhard zijweggetje te nemen om het gevoel weer boven te krijgen. :-)

Het was heel leuk om de reisverslagen te lezen. Sterkte met het oppakken van de gewone werk en schooldagen. En Amber veel plezier op je nieuwe school.

Groetjes van Hans en de rest van de fam.